سیستم اطفا حریق جیله : Gielle

اطفا حریق Gielle

 

گروه مشاورین سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک گازی FM200 امادگی ارائه هرگونه مشاوره ، طراحی ، تامین و اجرای سیستم فوق را اعلام می دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09153016442 تماس حاصل فرمایید.

 

مطالبی که در این مقاله می خوانید :

5/5 - (2 امتیاز)

سیستم اطفا حریق جیله یا سیستم های Gielle FM200 مبتنی بر سالها تجربه در زمینه طراحی ، تأمین ، نصب و راه اندازی سیستم های آتش نشانی گازی است. در این مدت هالون ها یک خاموش کننده منحصر به فرد و همه کاره برای پاسخگویی به بیشتر نیازهای حفاظت از آتش در اختیار صنعت و تجارت قرار داده اند. پروتکل مونترال صنعت حفاظت از آتش را با سخت ترین چالش – یافتن جایگزینی برای هالون ها – مواجه کرد.

 

درباره سیستم اطفا حریق جیله ( Gielle )

سیستم اطفا حریق جیله

قبل از انتخاب FM200 ، ژیله طی چندین سال تعداد زیادی از سیستم هایی که پتاسنیل انتخاب به عنوان جایگزین هالون ۱۳۰۱ را داشتند مورد ارزیابی قرار داد.

FM200 یک گاز بی رنگ است که تحت فشار برای ذخیره سازی مایع می شود. مانند Halon 1301 سطح سمیت کمی دارد و با نیتروژن تا ۲۴٫۸bar (360psi) تحت فشار قرار می گیرد. گاز FM200 آتش را به سرعت از طریق ترکیبی از مکانیسم های شیمیایی و فیزیکی خاموش می کند.

 

مزایای سیستم Gielle بر پایه گاز FM200

  • پتانسیل تخریب صفر ازن
  • ایمن برای استفاده در مناطقی که انسان در آن تردد دارد
  • مناسب برای محافظت از طیف وسیعی از خطرات با ارزش بالا
  • سیستم های کنترلی موجود Halon / CO2 را می توان برای استفاده با FM200 تطبیق داد
  • به حداقل فضای ذخیره سازی نیاز دارد
  • مانند هالون ، پس از ترخیص نیازی به پاکسازی نیست
  • سیستم فشار کم
  • ذکر شده در حفاظت از محیط زیست ایالات متحده

 

ویژگی های محیطی سیستم اطفا حریق جلیه بر پایه گاز FM200

FM200 فاقد برم یا کلر است و بنابراین دارای پتانسیل تخریب ازن (ODP) صفر است.

طول عمر FM200 بین ۳۱ تا ۴۲ سال است که همراه با ODP صفر آن یک راه حل طولانی مدت برای نیازهای حفاظت از آتش ارائه می دهد.

مشخص شده است که سمیت FM200 نسبت به Halon 1301 کمتر است ، که باعث می شود آن را برای استفاده در حالت کاملاً خودکار در مناطق اشغالی ایمن سازد.

به طور معمول FM200 به غلظت طراحی ۷٪ نیاز دارد ، که بسیار کمتر از ۹٪ بدون اثر منفی قابل مشاهده (NOAEL) بر روی حساسیت قلبی است. NOAEL برای Halon 1301 فقط ۵٪ است (همان غلظت طراحی آن).

FM200 بلافاصله در دسترس است تا از اکثر خطرات محافظت کند.این ماده در حفاظت از اتاق های سرور و دیتاسنترها ، تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و همچنین مایعات و گازهای قابل اشتعال موثر است.

 

جایگزینی Halon 1301 با گاز FM200

سیستم های کنترلی موجود هالون و CO2 که مطابق با الزامات استانداردهای ملی یا بین المللی  هستند ، برای استفاده در FM200 مناسب هستند و می توانند به عنوان بخشی از سیستم FM200 کار کنند.

با توجه به تفاوت غلظت و خصوصیات فیزیکی بین گازها ، لازم است ولو سیلندر و نازل ها و احتمالاً لوله و محفظه سیلندر در انجام مقاوم سازی سیستم موجود تغییر یابد. با این حال ، به دلیل شباهت های موجود در تجهیزات ، تغییر از Halon یا CO2 به FM200 با کمترین اختلال و کمبود سیستم قابل انجام است.

FM-200  علامت تجاری شرکت Chemours است.

 

کاتالوگ و دیتاشیت سیستم Gielle

دریافت کاتالوگ سیستم اطفا حریق Gielle

 

از چه طریقی می توان سیستم اطفا حریق کمپانی Gielle را خریداری کرد؟

برای تهیه این سیستم اطفاء حریق کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

بیشتر بخوانید :

سیستم اطفا حریق جیله : Gielle
تماس با ما و مشاوره رایگان