سیستم اطفا حریق های گود : HYGOOD

اطفا حریق گازی های گود

 

گروه مشاورین سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک گازی FM200 امادگی ارائه هرگونه مشاوره ، طراحی ، تامین و اجرای سیستم فوق را اعلام می دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09153016442 تماس حاصل فرمایید.

 

مطالبی که در این مقاله می خوانید :

5/5 - (1 امتیاز)

سیستم اطفا حریق های گود HYGOOD FM-200 به عنوان ارائه راه حل های قابل اطمینان و موثر ضد حریق برای دارایی ها ، فرآیندها و مکان های با ارزش بالا و همچنین افرادی که در این مناطق حفاظت شده کار می کنند پذیرفته شده است.

 

سیستم اطفا حریق گازی های گود و استفاده از گاز FM200

عامل اطفا حریق پاک FM-200 یک ماده محافظت از حریق گازی ، بی رنگ ، بدون بو و پاک است و از نظر الکتریکی غیر رسانا می باشد. گاز FM-200 با از بین بردن گرما از آتش کار می کند تا احتراق پایدار نماند. تصمیم گیری برای استفاده از FM-200 می تواند بر اساس تعدادی از عوامل اساسی باشد: این ماده بیشترین کاربرد را در بین مواد شیمیایی جایگزین هالون ۱۳۰۱ دارد و عاملی است که برای محافظت موفقیت آمیز از ده هزار امکانات با تکنولوژی بالا مورد استفاده قرار گرفته است. در ۷۰ کشور جهان سیستم های FM-200 که به طور گسترده آزمایش شده اند ، برای استفاده در مناطقی که تردد انسان در آن وجود دارد بی خطر هستند. این سیستم با استفاده از نرم افزار سفارشی طراحی شده اند که میزان FM-200 مورد نیاز برای فضای محافظت شده را به طور دقیق محاسبه می کند. غلظت هدف FM-200 در یک حجم محافظت شده می بایست با استانداردهای بین المللی مطابقت داشته باشد ، که خود نتیجه آزمایش های گسترده و مکرر آتش است.

 

سیستم اطفا حریق های گود

 

سیستم اطفا حریق های گود دارای چه تائیدیه هایی می باشد؟

سیستم مهار آتش HYGOOD توسط Factory Mutual (FM) تأیید شده و توسط آزمایشگاه معتبر Underwriters (UL) برای آتش سوزی های کلاس A ، B و C تائید شده است. سیستم اطفا حریق fm200 های گود برای استفاده در مناطق اشغال شده در غلظت طراحی ایمن است و به محافظت از زیرساخت های حیاتی کمک می کند و از دارایی محافظت می کند.

 

مزایای سیستم اطفاء حریق HYGOOD

  • دارای سیستم ۲۵ بار و ۷۵ بار
  • سرعت عملکرد بالا و تاثیرگذاری لحظه ای بر روی حریق
  • دارای تائیدیه UL/FM
  • استفاده از عامل اطفاء کننده FM200 کمپانی دوپونت
  • تولید کننده کلیه قطعات سیستم اطفاء حریق گازی

 

کاتالوگ و دیتاشیت سیستم اطفا حریق گازی HYGOOD

کاتالوگ سیستم اطفا حریق FM200 کمپانی HYGOOD

دیتا شیت سیستم اطفا حریق FM200 کمپانی HYGOOD برای دیتاسنتر و اتاق سرور

دیتا شیت سیستم اطفا حریق FM200 کمپانی HYGOOD برای صنایع دریایی

دیتا شیت سیستم اطفا حریق FM200 کمپانی HYGOOD برای POG

از چه طریقی می توان سیستم اطفا حریق کمپانی HYGOOD را خریداری کرد؟

 

برای تهیه این سیستم اطفاء حریق کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

بیشتر بخوانید :

 

سیستم اطفا حریق های گود : HYGOOD
تماس با ما و مشاوره رایگان