سیستم اطفا حریق فایرتریس : FireTrace

فایرتریس

 

گروه مشاورین سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک گازی FM200 امادگی ارائه هرگونه مشاوره ، طراحی ، تامین و اجرای سیستم فوق را اعلام می دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09153016442 تماس حاصل فرمایید.

 

مطالبی که در این مقاله می خوانید :

5/5 - (1 امتیاز)

سیستم اطفا حریق فایرتریس با سرکوب آتش بدون آسیب زدن به تجهیزات یا ایجاد اختلال در تجهیزات ، از تجهیزات الکترونیکی محافظت می کند. برخلاف بیشتر سیستم های اطفا حریق ، سیستم های اطفا حریق گاز پاک پس از تخلیه نیازی به پاکسازی ندارند. آنها همچنین هیچ آسیبی به افرادی که در معرض این سیستم قرار دارند نمی رسانند.

 

درباره سیستم اطفا حریق فایرتریس

سیستم اطفا حریق فایرتریس

 

Firetrace سیستم های مهندسی شده با مواد تمیز Chemours FM-200 یا ۳M Novec 1230 را ارائه می دهد. سیستم های مهندسی Firetrace با Novec 1230 توسط آزمایشگاه UL تائید شده و دارای تائیدیه FM  نیز هستند.

 

انواع سیستم های اطفا حریق فایرتریس

  • سیستم های پوشش مستقیم بر پایه گاز FM200 و Novec 1230
  • سیستم های پوشش غیر مستقیم بر پایه گاز FM200 و Novec 1230
  • سیستم های فشار بالا دی اکسید کربن یا CO2

 

سیستم های پوشش مستقیم FireTrace بر پایه گاز FM200 و Novec 1230

سیستم های رهاسازی مستقیم فایرتریس از لوله های تشخیص Firetrace حساس به گرما و شعله به عنوان وسیله ای برای تشخیص و تحویل سیستم اطفاء حریق استفاده می کنند.

این سیستم چگونه کار می کند

سیستم اطفا حریق فایرتریس

هنگام آتش سوزی ، بخشی از لوله ( تیوب ) نزدیک به نقطه ای که بیشترین گرما را تولید کرده است ، پاره می شود و یک نازل اسپری ایجاد می کند.
با پاره شدن لوله یا همان تیوب، فشار کاهش یافته و ماده شیمیایی اطفا حریق از سیلندر از طریق نازل اسپری (سوراخ ترکیدگی تیوب) برای مهار آتش خارج میشود .
می توان یک سیستم رهاسازی و پوشش مستقیم برای محافظت از چندین محفظه با استفاده از یک استوانه با مسیریابی لوله های اضافی به هر فضای بسته نصب کرد.

فایر تریس  سیستم های رهاسازی مستقیم را برای محافظت از تابلو برق ها و رک های سرور پیشنهاد می کند. برای محافظت از وسایل نقلیه یا ماشین های CNC ، سیستم های رهاسازی غیرمستقیم را توصیه می کنیم.

 

سیستم های پوشش غیر مستقیم بر پایه گاز FM200 و Novec 1230

سیستم های رهاسازی غیرمستقیم ما از لوله های Firetrace Detection حساس به گرما و شعله به عنوان یک دستگاه تشخیص حریق و فعال سازی سیستم استفاده می کنند نه لوله تخلیه.

این سیستم اطفا حریق چطور کار می کند

سیستم اطفا حریق فایرتریس

هنگامی که لوله آتش سوزی را تشخیص داد ، پاره می شود و در نتیجه افت فشار باعث فعال شدن شیر غیرمستقیم می شود. دریچه جریان را از لوله تشخیص به درگاه های بزرگتر خروجی هدایت می کند.

هنگامی که سیستم اطفاء حریق فعال می شود ، یک عامل سرکوب کننده از طریق نازل های پخش کننده از سیلندر تخلیه می شودو در حالی که آتش را به سرعت و به طور کامل مهار می کند ، منطقه مورد نظر تحت پوشش کامل عامل اطفا کننده قرار می گیرد.

از سیستم رهاسازی یا پوشش غیرمستقیم معمولاً در مناطق بزرگتری که به سرکوب آتش به طور مداوم نیاز دارند و به حجم بالایی از مواد خاموش کننده نیاز دارند استفاده می شود.

هر دو سیستم مستقیم و غیر مستقیم در مناطق کم فشار و فشار بالا برای مناطق با هر اندازه در دسترس هستند. یک متخصص اطفا حریق تعیین می کند که کدام سیستم برای مکان شما مناسب است.

 

سیستم های اطفا حریق فشار بالا دی اکسید کربن یا CO2

سیستم اطفا حریق فایرتریس

با یک سیستم CO2 فشار غیر مستقیم (IHP) ایمنی را در اولویت قرار دهید. دی اکسیدکربن (CO2) گازی بی رنگ ، بی بو و غیر رسانای الکتریکی است که در مهار طیف گسترده ای از آتش سوزی های کلاس A ، B و C بسیار موثر است.

در مناطق با تجهیزات ظریف الکترونیکی ، مانند اتاق سرور و اتاق داده و دیتاسنتر ، و اتاق های بایگانی ، سیستم های آب پاش عامل خاموش کننده ایده آل نیستند. به طور معمول ، در این نوع محیط ها با تجهیزات با ارزش و افراد زیادی که کار می کنند ، مواجه هستیم.

این سیستم اطفا حریق از گازهای بی اثر برای مهار آتش استفاده می کنند. با این حال ، در مناطقی که پرسنل زیادی ندارند و مکان هایی مانند موتورخانه ها و نیروگاه ها و همچنین فضاهایی که ماشین های بزرگ صنعتی ندارند ، سیستم های مهار آتش CO2 ممکن است موثرترین سیستم محافظت در برابر آتش باشد.

 

کاتالوگ و دیتاشیت سیستم اطفا حریق گازی FireTrace

بروشور سیستم اطفا حریق فایرتریس

 

از چه طریقی می توان سیستم اطفا حریق کمپانی FireTrace را خریداری کرد؟

رای تهیه این سیستم اطفاء حریق کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

بیشتر بخوانید :

 

سیستم اطفا حریق فایرتریس : FireTrace
تماس با ما و مشاوره رایگان