تست یکپارچگی اتاق در اطفا حریق FM200 : Room integrity

 

گروه مشاورین سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک گازی FM200 امادگی ارائه هرگونه مشاوره ، طراحی ، تامین و اجرای سیستم فوق را اعلام می دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09153016442 تماس حاصل فرمایید.

 

مطالبی که در این مقاله می خوانید :

5/5 - (1 امتیاز)

تست یکپارچگی اتاق یکی از مواردی است که می بایست مورد توجه بسیاری از کارفرمایان محترم قرار گیرد.

اهمیت سیستم تست یکپارچگی اتاق در اطفا حریق FM200 

در بسیاری از موارد دیده شده است که پیمانکاران تنها به نصب سیستم اطفاء حریق بسنده می کنند بدون اینکه تست یکپارچگی اتاق را انجام دهند.

در مواردی که نظارت و تشخیص تهدیدات جوی می تواند نقطه شروع سیستم های اطفا حریق باشد ، باید اطمینان حاصل شود که سیستم حفاظت از آتش که طراحی می شود حداکثر بازدهی را در محیط تحت پوشش داشته باشد.

 

تست یکپارچگی اتاق

 

تیم طراحی ما  صنعت ایمنی در برابر آتش را عمیقاً درک می کند ، و درک می کند که سرمایه ای که تجارت شما را پیش می برد باید بصورت کامل مورد حفاظت قرار گیرد . برای محافظت از دارایی ، تجهیزات و نیروی کار باید بیشترین دقت انجام شود.

هر عامل اطفا حریق که در منطقه ای از خطر تخلیه شود باید به مدت ۱۰ دقیقه از زمان فعال سازی اولیه  و هشدار آتش در آنجا بماند.

سیستم های طراحی شده توسط ما تضمین می کند که این نیاز را برآورده می کنند و هدف خود را برآورده می کنند ، و علاوه بر تمام موارد دیگری که ما ارائه می دهیم ، روند آزمایش یکپارچگی اتاق ما دقیق و کامل است.

مهندسان حرفه ای ما ، با استفاده از آخرین فن آوری آزمایش ، ارزیابی دقیق اطلاعاتی در مورد مناطق احتمالی نشت ، و توصیه های مربوط به حفاظت و راه حل و همچنین گزارش های کامل را ارائه می دهند.

 

دریافت کاتالوگ سیستم تست Room Integrity در اطفا حریق FM200

برای دریافت کاتالوگ کلیک کنید

 

بیشتر بخوایند :

تست یکپارچگی اتاق در اطفا حریق FM200 : Room integrity
تماس با ما و مشاوره رایگان