سیستم اطفا حریق کیده : KIDDE

سیستم اطفا حریق کیده

 

گروه مشاورین سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک گازی FM200 امادگی ارائه هرگونه مشاوره ، طراحی ، تامین و اجرای سیستم فوق را اعلام می دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09153016442 تماس حاصل فرمایید.

 

مطالبی که در این مقاله می خوانید :

5/5 - (1 امتیاز)

سیستم اطفا حریق کیده یکی از برندهای معتبر در زمینه سیستم های اطفاء حریق گازی می باشد.

 

درباره سیستم اطفا حریق کیده

Kidde Fire Systems شامل سیستم های اطفاء حریق FM-200 ™ (HFC-227ea) و ۳M ™ Novec ™ ۱۲۳۰ می باشد که به طور مساوی یک راه حل محافظت در برابر آتش سوزی برای محافظت از دارایی های با ارزش در مناطقی که تردد انسان در آنها وجود دارد فراهم می کند.

 

انواع سیستم های اطفا حریق Kidde

۱- سیستم اطفا حریق گازی ADS

 

سیستم اطفا حریق عامل پاک با تکنولوژی پیشرفته که برای ایجاد محافظت در برابر آتش برای محفظه های بزرگ که دارای میزان لوله کشی زیاد بوده و به  جریان بالای عامل اطفا کننده نیاز دارند ، ایجاد شده است.

با فناوری اختراع شده “جریان پیستون” ، سیستم ADS قادر است سرعت جریان جرم بیشتری (۲٫۵ تا ۳ برابر سریعتر) از یک سیستم استاندارد اطفا حریق عامل پاک ارائه دهد. این نوآوری امکان شبکه سازی لوله های طولانی تر در پیکربندی های پیچیده با اندازه های لوله های کوچکتر را برای محافظت از مناطق خطرناک تر فراهم می کند.

این ویژگی ها به سیستم ADS این امکان را می دهد تا جایگزینی واقعی برای سیستم های مهار آتش گاز Halon 1301 شود.

مشخصات فنی ADS

  • ظرفیت های بالاتر سیلندر را برای ذخیره سازی موثرتر عامل اطفاء کننده ارائه می دهد.
  • افزایش نرخ جریان عامل و فواصل ، پوشش بهتری را برای مناطق خطرناک فراهم می کند.
  • قطر لوله کشی کمتر باعث صرفه جویی در هزینه نصب می شود.
  • در عرض چند ثانیه عامل سرکوب را تخلیه می کند.

 

۲- سیستم اطفا حریق ECS500 بر پایه NOVEC 1230

 

سیستم اطفا حریق عامل پاک کننده ECS-500 psi جدیدترین ورودی در خط تولید سرکوب عامل تمیز مهندسی شده کمپانی کیده است. فشار بالاتر (۵۰۰ psi / 34.5 bar) ECS-500 با ۳M Novec 1230 Fire Protection Fluid عملکرد برتر سیستم را در مقایسه با سیستم های ۳۶۰ psi / 25 bar فراهم می کند.  انعطاف پذیری یک راه حل میان رده بین استاندارد ECS ™ و سیستم تحویل پیشرفته (ADS ™) می باشد.

فواید سیستم اطفا حریق ECS

  • سیلندر جدید ۱۱۰۰ پوندی ضمن فراهم آوردن عامل کافی برای پوشاندن مساحت ۲۷۰۰۰ فوت مکعب با یک سیلندر ، مقدار سیلندر و زمان نصب مورد نیاز را کاهش می دهد.
  • افزایش فشار سیستم باعث می شودکه از قطرهای لوله های کوچکتر استفاده کنید.
  • انعطاف پذیری برای مکان یابی از راه دور محل ذخیره سیلندر بیش از دو برابر فاصله از منطقه خطر در مقایسه با سیستم های ۳۶۰ psi / 25 bar فراهم می کند
  • با نرم افزار موجود محاسبه جریان ۴٫۰ HASP Key قابل استفاده است.

 

۳- سیستم اطفا حریق ECS 360

سیستم اطفا حریق کیده

سیستم های مهار آتش ECS Clean Agent بهترین راه حل مهار آتش برای تأسیساتی است که توانایی تأمین خرابی ناشی از آتش سوزی یا سیستم های مهار آتش مبتنی بر آب را ندارند. سیستم های عامل محافظت در برابر آتش Fluid Clean-FM-200 ™ و ۳M ™ Novec ™ ۱۲۳۰ با شکستن ساختار مولکولی آتش ، آتش را به سرعت خاموش می کنند. عوامل سرکوب به تجهیزات یا پرسنل موجود در اتاق محافظت شده آسیب نمی رسانند.

Kidde Fire Systems ECS Clean Agents باعث خاموش شدن سریع آتش می شود و آتش سوزی را در عرض چند ثانیه از تخلیه عامل در منطقه حفاظت شده مهار می کند. عوامل از فضا تهویه می شوند و پسماندی برای تمیز کردن باقی نمی گذارند و به شما اجازه می دهد فوراً به کار خود برگردید.

ECS Clean Agents در صورت استفاده مطابق با استاندارد NFPA 2001 غیر سمی است و در شرایط اضطراری تنفس یا اختلالات بینایی را مختل نمی کند و از این طریق میزان ایمنی بیشتری را برای پرسنل ایجاد می کند.

 

کاتالوگ و دیتا شیت سیستم اطفا حریق Kidde

بروشور سیستم اطفاء حریق کیده

دیتا شیت سیستم اطفاء حریق کیده سری ECS500

دیتا شیت سیستم اطفا حریق کیده سری ECS360

از چه طریقی می توان سیستم اطفا حریق کمپانی Kidde را خریداری کرد؟

 

برای تهیه این سیستم اطفاء حریق کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

بیشتر بخوانید :

سیستم اطفا حریق کیده : KIDDE
تماس با ما و مشاوره رایگان